Jurnal de bord Asia 2012 – ziua 9

Kuala Lumpur, capitala Malaeziei, este mult mai curat si mai modern decat Bangkok-ul. Dar si oamenii sunt mai reci si mai putin zambitori decat thailandezii.

Ne-am facut fotografii la celebrele turnuri Petronas, ca toti turistii care ajung aici! Si sa vezi turnurile din piscina de la etajul doi al hotelului nostru! Asa da panorama.

Doua zile in Kuala Lumpur sunt prea putine, dar am simtit un pic cum este viata de noapte din centrul orasului si am vazut cateva lucruri pe acolo. Inclusiv metroul/trenul pe perne magnetice care arata ca intr-un film SF [primul meu gand cand am vazut autostrazile suprapuse si nebunia din Kuala Lumpur a fost filmul “Al cincilea element”].

Am fost impresionati de Batu Caves, pesterile maiestuoase din muntii de la periferia orasului. Din pacate fotografiile nu pot surprinde frumusetea locului, este ceva supra-pamantesc.

La intoarcere am trecut prin China Town – cartierul chinezesc. Care arata… ca in filme! :-) cu strazile aglomerate, tarabele cu mancare si cu haine, electronice si parfurmuri “originale”, cu restaurantele pe trotuar. Mirosuri si imagini pentru oamenii cu stomacul tare, mai putin potrivite europeanului obisnuit cu curatenia Vienei si a Parisului.

Am luat cina pe trotuar, cu seafood si orez cu soia, ca toata lumea.

Pe 12 ianuarie am plecat spre Langkawi – arhipelagul de 104 insule pregatit pentru turisti care isi doresc plaje virgine si apa limpede.

Aici vremea tine cu noi dar soarele nu prea vrea sa apara. Am avut timp sa stam la terasa, sa incercam si alte feluri de mancare, sa povestim. Si sa mergem in jungla ecuatoriala care ne astepta cu maimutele prietenoase. Foarte prietenoase daca aveai si banane la tine! Am cateva filmulete pe care o sa vi le arat in curand

Sapte Cascade, telecabina, Crocodile Show.

Inchipuiti-va sute de crocodili care misuna in jurul vostru. De fapt nu prea misuna, ca soparlelor le place sa stea nemiscati cu zilele daca nu au ceva de mancare in jur sau nu-i enerveaza nimeni. O priveliste infricosatoare: vechi soparle preistorice cu gura deschisa si ochii reci.

Abia astept sa vedeti cateva fotografii de aici! Si abia astept sa apara soarele pe plajele acestea necalcate de picior de om anul acesta.